Innehåll dag 11–20
Dag 11 – Vilka eller vilken investering är lönsam för företaget och hur vet jag det.
Dag 12 – Vilka lagar berör företag, tecknar vi avtal med rätt person?
Dag 13 – Hur kan jag som VD se till att företagets projekt blir både lönsamma och blir klara i tid.
Dag 14 – För att skapa succé i ditt företag krävs att hela tiden arbeta framåtriktad med dig och din organisation.
Dag 15 – Hur säkerställer vi affärsmodellens långsiktiga hållbarhet i monetära termer.
Dag 16 – Hur säkerställer vi affärsmodellens långsiktiga hållbarhet i monetära termer.
Dag 17 – Lär dig konsten att förstå och möta dina kunders behov för att bygga starka och hållbara kundrelationer. Strategisk försäljning.
Dag 18 – Hur kan vi utveckla och skala upp vår marknadsföring, vilka kanaler passar oss?
Dag 19 – Vilka analyser och simuleringar krävs för att vår affärsmodell skall vara skalbar, var finns de trånga sektorerna.
Dag 20 – Om vårt företag är hållbart och klarar tillväxt samt att vi kan hantera trånga sektorer, vad blir då vår strategi?